EHBO/BHV

Wanneer moet een EHBO-koffer worden gekeurd?

De keuring van EHBO-koffers dient (half) jaarlijks te geschieden zodat u voldoet aan de Arbowetgeving en in geval van calamiteiten niet misgrijpt. In de Arbeidsomstandighedenwet (Arbowet) is bepaald dat werkgevers verplicht zijn er voor te zorgen dat binnen de onderneming voldoende hulpverleners en verbandmiddelen aanwezig zijn voor het verlenen van eerste hulp in geval van calamiteiten.

Inhoud keuren EHBO-koffer

De inhoud van uw EHBO-koffer kan door het gebruik of het verlopen van houdbaarheidsdatum niet meer voldoen aan uw wensen en/of de wensen van uw BHV-ers. U bent echter verplicht ook de inhoud van de koffer op peil te houden. Voor verschillende branches bestaan er verschillende soorten EHBO-koffers, afgestemd op de specifieke behoeften van de organisatie.

Safety-Fire brandbeveiliging kan voor u al uw verbanddozen keuren & navullen en nieuwe levering verzorgen..